Amandas dagbok

Löpning, mat, inspo...

Mina senaste veckor

Publicerad 2015-11-29 15:18:00 i Träning,

 Bio på Sergel. Såklart Mockingjay part 2(Hunger Games). Den var helt okej. Men lite rastlös som jag är tyckte jag den var för lång.
Mina och Ebbas satsigt goda saffranssmörbullar. Typ det godaste jag ätit någonsin, som bakades i helgen.
Vi har fått en hamster på löp som Isabelle och Lovisa bär ansvaret för. Bolt blev namnet. Förutom en missbildad svans typ, är han ganska söt.
NT-vecka på Rudbeck, vilket innebär pyntade korridorer och helikoptrar. 
Jag och Ebba åkte in till stan och tittade på julmarknaderna i stan. Typ den på Sergels Torg, Gamla Stan och Kungsträdgården.
 En av mina måltider i helgen. Fläskfilé, nudlar, massa tomater, paprika, spenat och mozzarella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela