Amandas dagbok

Löpning, mat, inspo...

Fortfarande sjuk!

Publicerad 2015-10-20 20:30:25 i Träning,

Nu var det ett tag sedan igen. Livet flyter på. Mamma var här i helgen och vi hade så himla bra helg. Brunch på Ikea och shopping inne i Stockholm. Blev en del saker faktiskt. Inne i stan hittade jag en kofta, ett par lättviktsskor, en kompressionströja och en tjockare löpjacka, som jag trodde va vinröd i affären, men som jag sen insåg va lila. Lila som jag absolut inte gillar. Blev så besviken för vinröd däremot är min favoritfärg. På Ikea blev det ett skoställ, tvätttorkhängare, strykbräda, en hylla och massor med köksprylar. Brunchen var dessutom supergod, med massor av vattenmelon. Om jag ska tala om träning så har jag inte tränat sedan sist jag skrev sist, vilket är en av anledningarna till varför jag inte har skrivit. Fått order om att ligga på rummet och sova, vilket inte har varit så lätt. Har nog inte gjort det så mycket! Speciellt idag var jag oerhört överspeedad, kan bero på att jag inte tränat på två veckor. Jag behöver springa. Känna farten och bara njuta av att ta ett löparsteg utan att hålla på av dö av hjärtklappning. Vaknat flera nätter i rad av hostattacker. Nu är det nog! Har inte så mycket mer att säga. Ganska ointressant liv just nu. Ingen träning och lite plugg, vilket gör att dagarna mest tillbringas tillsängs eller med de andra... Eller juste har bakat pizzabullar en dag! Med egen hemmagjord deg och tomatsås.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela