Amandas dagbok

Löpning, mat, inspo...

Stolt.

Publicerad 2015-10-23 23:12:00 i Träning,

Vill skriva om idag också eftersom jag är stolt över mig själv denna dag. Framförallt är jag stolt över mig själv, eftersom jag körde mitt första riktigt tidiga morgonpass innan frukost. Jag är stolt att jag tog mig upp vid tjugo över sex. Stolt att jag snörade på mig löparskorna innan det börjat ljusna och sprang en runda på 6km själv. Första 3km gick hur bra som helst. Men sedan blev jag allt mer stum i benen. Kände dock så mycket mer den känslan jag saknat idag än igår. Det kändes härligt! I början var jag tyngdlös, men med tiden kändes det som om min kropp vägde allt mer. Men jag är påväg!
 
För det andra är jag stolt över mig själv eftersom jag tog bussen/tåget från Uddevalla hem. Åkte med en klubb till Uddevalla. Blev dock framme senare än vad jag trodde och därför missade jag sista tåget och fick istället ta bussen. Bussen från Uddevalla till Nils Eriksterminalen gick 21.05. Tog typ en timme och tjugo minuter sedan var jag i Göteborg och därifrån tog jag tåget hem som anlände till Halmstad 23.55. En lång resedag. Men jag kom fram, välbehållen. Det är jag stolt över. Att jag tog mig från en främmande stad på egen hand hem. Jag köpte biljett, väntade på bussen i en timme och lyckades köpa en tågbiljett på centralen på typ 2-3minuter. Rutinerad. 
 
Haft en superdag! Med 12 timmars resande! Systemlekar, gåtor och massa prat! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela