Amandas dagbok

Löpning, mat, inspo...

Maffia

Publicerad 2015-09-03 22:15:07 i Träning,

Idag var ögonen tunga som bly när jag vaknade av mig själv klockan 6.24. Ville bara somna om, men det gick inte. Istället låg jag med mobilen och tillslut gick jag upp för att äta samma frukost som igår och som dagen innan det osv. Borde kanske börja variera mig lite nu. Imorgon ska jag testa något nytt! På tal om det tipsade min kompis mig om att hälla yoghurt på gröten istället för mjölk. Hon älskar det, men jag tyckte inte det var sådär supergott. Mjölk är mycket godare på gröten än yoghurt. Det kan jag lova! 
Efter frukost gick jag upp på rummet, duschade och helt enkelt gjorde ingenting framtill 11.20 då jag började min promenad till skolan som började 11.40. Egentligen har vi löpning på morgonen men eftersom jag är förkyld så får jag istället inte göra någonting, vilket suger! Saknar träningen som fan nu! Idag funderade jag på att tjuvträna. Men mitt sunda förnuft tog över som tur var, för vid tretiden var jag inte i topp igen. Men jag är glad för det höll bara i säg till lite efter middagen/kvällsmaten. Efter middagen blev det vattenkrig inomhus och utomhus. Några kastade i korridoren, men duktig som jag är så gjorde inte jag det. Blöt blev jag knappt heller då jag är en liten fegis. Efter vattenkriget "pluggade" vi i halvtimme (om det blev så mycket plugg vet jag inte). Därefter lekte vi maffia och bara satt och skrattade åt ingenting. Nu sitter jag i sängen efter denna härliga som dock innehåller en håltimme på mer än 2 timmar och dricker te och äter knäckebröd med avokado på, mums! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela